ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

 Sękowa, 01.09.2022 r.

GOPS.272.4.2022

 ZAPYTANIE OFERTOWE

 

1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli w budynku mieszkania chronionego
w Owczarach. w ramach projektu „Bliżej samodzielności” nr  RPMP.09.01.01-12-0031/18 realizowanego w ramach Poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

2. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Sękowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sękowej

Sękowa 252, 38-307 Sękowa

Tel.: (018)3518016 wew. 28, fax: (018)3540310, e- mail: gopssekowa@op.pl

NIP: 738 101 36 86

 

3. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

  1. Wartość zamówienia jest niższa niż kwota 130 000 złotych, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129).
  2. Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego zgodnie z „Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości niższej niż 130 000 złotych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sękowej.”

 

4. OPIS  PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa oraz montaż mebli w pomieszczeniach mieszkania chronionego w Owczarach. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fabrycznie nowe meble w następującym zakresie:

  • Zestaw mebli do przedsionka
  • Dwa zestawy mebli do przedpokoju;
  • Dwa zestawy mebli kuchennych;
  • Pięć zestawów mebli pokojowych;

Zakres zamówienia przedstawiono w zestawieniu mebli dla wyposażenia mieszkania chronionego stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. Zamawiający informuje, że wszystkie podane wymiary są orientacyjne i stanowią materiał poglądowy. Dopuszcza się dostosowanie wymiarów mebli w celu właściwego wykonania zamówienia. Zalecane jest również przeprowadzenie wizji lokalnej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia oraz wyceny kosztów zadania. Zamawiający umożliwi Oferentom uczestnictwo w wizji lokalnej na obiekcie, którego dotyczy przedmiot zamówienia. Realizacja zamówienia może nastąpić jedynie po ostatecznym zatwierdzeniu wymiarów oraz projektu mebli przez Zamawiającego.

5. TERMIN  WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy w terminie do dnia 25.09.2022 r

 

6. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA

Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

  • wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
  • wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U.z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
  • wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki ekonomiczne, finansowe, techniczne i zawodowe gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.

 

8. OPIS KRYTERIÓW KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT

  • Zamawiający przy ocenie i wyborze oferty będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: cena – 100%.
  • Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta z najniższą ceną.

9. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Oferta musi być sporządzona ściśle według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
  • Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
  1. Ofertę z załącznikami należy sporządzić w postaci dokumentu papierowego opatrzonego własnoręcznym podpisem, dokumentu elektronicznego opatrzonego podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w postaci skanu podpisanego dokumentu papierowego. Oferta z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim, czytelnie w sposób uniemożliwiający łatwe usunięcie lub zmianę zapisów oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
  2. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  3. W przypadku składania ofert w postaci papierowej ofertę należy złożyć w kopercie lub innym opakowaniu z opisem: „Wykonanie i montaż mebli w pomieszczeniach mieszkania chronionego w Owczarach

 

Kopertę należy zaadresować:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sękowej
Sękowa 252

38-307 Sękowa

 

10. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY.

  • Wykonawca, uwzględniając wszystkie wymogi zawarte w niniejszym zapytaniu ofertowym, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, a także uwzględnić inne podatki i opłaty.
  • Zamawiający przyjął w niniejszym postępowaniu za podstawę rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówienia wynagrodzenie ryczałtowe, które obejmuje wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie związane z poprawnym wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  • Wszystkie koszty, które będą opłacane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, muszą być wliczone do ceny oferty złożonej przez Wykonawcę.
  • Cena musi być podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc    po przecinku.
  • Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia formularza ofertowego i określenia w nim ceny brutto z uwzględnieniem wartości podatku VAT oraz określenia wartości netto.
  • Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia, należy przewidzieć cały przebieg wykonania robót, a wszystkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji Wykonawca winien uwzględnić  w podanej cenie oferty.
  • Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

 

11. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

 Miejsce oraz termin składania ofert.

 

  • Oferty należy składać w postaci papierowej na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sękowej, 38-307 Sękowa 252 lub w postaci elektronicznej na adres e-mail: gopssekowa@sekowa.pl
  • Termin składania ofert upływa dnia: 15.09.2022 r. godz.1000 .
  •  Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
  • Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki niezachowania przez Wykonawcę sposobu oraz terminu składania ofert.
  • Wykonawca może żądać pisemnego potwierdzenia złożenia oferty z zaznaczeniem daty i godziny wpłynięcia oferty do zmawiającego. Następnie oferta zostanie oznakowana datą i godziną wpływu.

 

12. POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA.

 

  • Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w okolicznościach i na warunkach przewidzianych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

13. POZOSTAŁE INFORMACJE.

  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
  1. Zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,
  2. Unieważnienia postępowania tzn. zakończenia postępowania bez udzielenia zamówienia.
  • W przypadkach, o których mowa w pkt 1 Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.
  • Zamawiający nie przewiduje:
  1. Składania ofert częściowych,
  2. Składania ofert wariantowych,
  3. Zwrotu kosztu udziału w postępowaniu.
  • Oferta złożona w niniejszym postępowaniu jest nieważna, jeżeli jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego.
  • Zamawiający dopuszcza przekazywanie zawiadomień oraz informacji (w tym wezwań) pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
  • Osobą uprawnioną do porozumiewania się ze strony Zamawiającego jest:

Anna Cieśla  tel. 18 351 80 16 wew. 28, e-mail: gopssekowa@op.pl

 

14. INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W PRZEDMIOTOWYM POSTĘPOWANIU.

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w przedmiotowym postępowaniu stanowi załącznik nr 3.

 

15. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy Zał 1 – oferta_Owczary

Załącznik nr 2 – Wzór umowy Zał. 2 umowa do zapytania Owczary

Załącznik nr 3 – obowiązek informacyjny RODO Zał. 3 RODO

Załącznik nr 4 – Zestawienie mebli dla wyposażenia mieszkania chronionego w Owczarach Zał. 4 Zestawienie mebli do mieszkania chronionego