Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sękowej
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Referent
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym;
- znajomość funkcjonowania administracji publicznej, w tym w szczególności znajomość ustaw
o samorządzie gminnym, finansach publicznych, rachunkowości. - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- co najmniej 12 miesięczne doświadczenie zawodowe w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego wykonujących zadania z zakresu pomocy społecznej;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość regulacji prawnych (podlegająca ocenie):
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,
- rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych ;
- rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 5 lipca 2010 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej ;
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego;
- ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej;
- komunikatywność, wysoka kultura osobista;
- zaangażowanie, systematyczność, odporność na stres;
- umiejętność stosowania i interpretacji przepisów;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
- znajomość programów biurowych wchodzących w skład MS Office;
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności.
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny – własnoręcznie podpisany.
- Curriculum Vitae
- Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje.
- Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata.
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz.U. z 2019 r. poz. 1282). - Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie lub zaświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku.
- Oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z klauzurą informacyjną dla osób ubiegających się o zatrudnienie w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sękowej dotyczącą ochrony danych osobowych.
- Ewentualne referencje dotychczasowych pracodawców.
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- praca przy komputerze z wykorzystaniem oprogramowania księgowego;
- kompletowanie dokumentacji dowodów księgowych;
- kontrola wyciągów;
- bieżące prowadzenie ewidencji wyposażenia;
- sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym (wstępna kontrola);
- bieżące dekretowanie i księgowanie dochodów i wydatków budżetowych;
- dokonywanie przelewów bankowych za rachunki i faktury zgodnie z terminem ich płatności;
- okresowe uzgadnianie i sporządzanie obrotów i sald kont analitycznych wydatków i dochodów budżetowych
- analiza i kontrola kont rozrachunkowych, przeprowadzanie weryfikacji kont księgowych, wyjaśnianie powstałych różnic i inwentaryzacja roczna tych kont;
- planowanie i wydatkowanie środków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- przygotowanie załączników do rocznego sprawozdania finansowego i uczestnictwa w jego sporządzaniu
- prowadzenie ewidencji księgowej (syntetycznej i analitycznej) w zakresie wydatków;
- uzgadnianie obrotów i sald kont pomocniczych z saldami i zapisami na kontach Księgi Głównej na koniec każdego miesiąca.
- aktualizacja BIP – u i strony internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sękowej.
- obsługa platformy e – Puap
- zastępstwo pracownika zatrudnionego na stanowisku Głównego Księgowego.
Termin, sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
Oferty w zaklejonej kopercie z napisem „Nabór na stanowisko Referenta” należy przesyłać na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sękowej – Sękowa 252, 38-307 Sękowa lub dostarczyć osobiście do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sękowej, Sękowa 252, 38 – 307 Sękowa, pok. nr 3 (parter).
Nieprzekraczalny termin składania ofert – 14 grudnia 2020 r. godz. 15.00. Podany termin dotyczy także ofert nadsyłanych pocztą – decyduje data wpływu do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sękowej. Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
Nabór zostanie przeprowadzony w następujących etapach:
I etap – weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,
II etap – rozmowa kwalifikacyjna.
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone przez Komisję Rekrutacyjną powołaną przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sękowej. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sękowej, Biuletyn Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sękowej.
Do II etapu przejdą wyłącznie kandydaci spełniający wszystkie wymagania niezbędne i których dokumenty aplikacyjne zostały złożone w sposób kompletny i terminowo.
O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie i pocztą e – mail.
Informacje dodatkowe:
- W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata, biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego.
- Przez złożenie dokumentów uczestnik konkursu wyraża zgodę na poddanie się procedurze konkursowej.
- Informacji o konkursie udziela: Anna Cieśla – Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Sękowej.
- Dokumenty aplikacyjne złożone przez kandydata, który w drodze konkursu zostanie zatrudniony
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sękowej zostaną wpięte do jego akt osobowych. Pozostałe dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Warunki pracy:
1.Zatrudnienie na ¼ etatu w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sękowej.
2.Umowa na czas określony.
3. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w samorządowych jednostkach organizacyjnych w celu teoretycznego i praktycznego przygotowania pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych zostanie skierowana do służby przygotowawczej w okresie do 3-ch miesięcy od momentu zatrudnienia zakończonej egzaminem (art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)
4. Praca wykonywana jest na terenie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sękowej w pomieszczeniach biurowych, w których wykonywana jest praca oraz pozostała infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, drogi i przejścia. Środki pracy: komputer z drukarką, kserokopiarka, niszczarka, faks i typowe narzędzia ręczne niezbędne w pracy biurowej.
5. Wymagania psychologiczne, fizyczne i zdrowotne: praca lekka pod względem obciążenia fizycznego, nie wymagająca szczególnych wymagań zdrowotnych, jedynie ogólnego dobrego stanu zdrowia; wymagane są podstawowe badania lekarskie; wymagana jest sprawność komunikowania się na poziomie interpersonalnym oraz odporność na stres.
6. Regulamin Organizacyjny Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sękowej – Zarządzenie Nr 47/2017 Wójta Gminy Sękowa z dnia 2 maja 2017 r.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Sękowa 07.12.2020 r. Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sękowej
Anna Cieśla
KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 – dalej „RODO” informujemy, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sękowej, Sękowa 252, 38-307 Sękowa, 0-18 351-80-10
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3.
- W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:
a) 1 6 ust. 1 lit. C RODO w związku z art 221 § 1 oraz § 3-5 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeksu Pracy ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) oraz art. 6 i 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1282);
b) 2. 6 ust. 1 lit. b RODO;
c) 3 6 ust. 1 lit. a RODO. - Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.
- Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
- Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
- W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują państwu następujące prawa:
– prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
– prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
– prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
– prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
– w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 1 § 1 oraz § 3-5 Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.
- Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.