Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – referent

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sękowej

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Referent

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym;
  • znajomość funkcjonowania administracji publicznej, w tym w szczególności znajomość ustaw
    o samorządzie gminnym, finansach publicznych, rachunkowości.
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • co najmniej 12 miesięczne doświadczenie zawodowe w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego wykonujących zadania z zakresu pomocy społecznej;
  • nieposzlakowana opinia;
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

 

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość regulacji prawnych (podlegająca ocenie):
  1. ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
  2. ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,
  3. rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych ;
  4. rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 5 lipca 2010 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej ;
  5. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego;
  6. ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej;
  • komunikatywność, wysoka kultura osobista;
  • zaangażowanie, systematyczność, odporność na stres;
  • umiejętność stosowania i interpretacji przepisów;
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
  • znajomość programów biurowych wchodzących w skład MS Office;
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności.

 

Wymagane dokumenty:

  • List motywacyjny – własnoręcznie podpisany.
  • Curriculum Vitae
  • Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  • Kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje.
  • Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata.
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
    o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz.U. z 2019 r. poz. 1282).
  • Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  • Oświadczenie lub zaświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku.
  • Oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z klauzurą informacyjną dla osób ubiegających się o zatrudnienie w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sękowej dotyczącą ochrony danych osobowych.
  • Ewentualne referencje dotychczasowych pracodawców.
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • praca przy komputerze z wykorzystaniem oprogramowania księgowego;
  • kompletowanie dokumentacji dowodów księgowych;
  • kontrola wyciągów;
  • bieżące prowadzenie ewidencji wyposażenia;
  • sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym (wstępna kontrola);
  • bieżące dekretowanie i księgowanie dochodów i wydatków budżetowych;
  • dokonywanie przelewów bankowych za rachunki i faktury zgodnie z terminem ich płatności;
  • okresowe uzgadnianie i sporządzanie obrotów i sald kont analitycznych wydatków i dochodów budżetowych
  • analiza i kontrola kont rozrachunkowych, przeprowadzanie weryfikacji kont księgowych, wyjaśnianie powstałych różnic i inwentaryzacja roczna tych kont;
  • planowanie i wydatkowanie środków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • przygotowanie załączników do rocznego sprawozdania finansowego i uczestnictwa w jego sporządzaniu
  • prowadzenie ewidencji księgowej (syntetycznej i analitycznej) w zakresie wydatków;
  • uzgadnianie obrotów i sald kont pomocniczych z saldami i zapisami na kontach Księgi Głównej na koniec każdego miesiąca.
  • aktualizacja BIP – u i strony internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sękowej.
  • obsługa platformy e – Puap
  • zastępstwo pracownika zatrudnionego na stanowisku Głównego Księgowego.

 

Termin, sposób składania dokumentów aplikacyjnych:

 Oferty w zaklejonej kopercie z napisem „Nabór na stanowisko Referenta” należy przesyłać na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sękowej – Sękowa 252, 38-307 Sękowa lub dostarczyć osobiście do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sękowej, Sękowa 252, 38 – 307 Sękowa, pok. nr 3 (parter).

 Nieprzekraczalny termin składania ofert – 14 grudnia 2020 r. godz. 15.00. Podany termin dotyczy także ofert nadsyłanych pocztą – decyduje data wpływu do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sękowej. Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.

 

Nabór zostanie przeprowadzony w następujących etapach:

 I   etap – weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,

 II  etap – rozmowa kwalifikacyjna.

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone przez Komisję Rekrutacyjną powołaną przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sękowej. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sękowej, Biuletyn Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sękowej.

Do II etapu przejdą wyłącznie kandydaci spełniający wszystkie wymagania niezbędne i których dokumenty aplikacyjne zostały złożone w sposób kompletny i terminowo.

O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie i pocztą e – mail.

 

Informacje dodatkowe:

  1. W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata, biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego.

 

  1. Przez złożenie dokumentów uczestnik konkursu wyraża zgodę na poddanie się procedurze konkursowej.

 

  1. Informacji o konkursie udziela: Anna Cieśla – Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
    w Sękowej.

 

  1. Dokumenty aplikacyjne złożone przez kandydata, który w drodze konkursu zostanie zatrudniony
    w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sękowej zostaną wpięte do jego akt osobowych. Pozostałe dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.

 

Warunki pracy:

1.Zatrudnienie na ¼ etatu w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sękowej.

2.Umowa na czas określony.

3. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w samorządowych jednostkach organizacyjnych w celu teoretycznego i praktycznego przygotowania pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych zostanie skierowana do służby przygotowawczej w okresie do 3-ch miesięcy od momentu zatrudnienia zakończonej egzaminem (art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)

4. Praca wykonywana jest na terenie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sękowej w pomieszczeniach biurowych, w których wykonywana jest praca oraz pozostała infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, drogi i przejścia. Środki pracy: komputer z drukarką, kserokopiarka, niszczarka, faks i typowe narzędzia ręczne niezbędne w pracy biurowej.

5. Wymagania psychologiczne, fizyczne i zdrowotne: praca lekka pod względem obciążenia fizycznego, nie wymagająca szczególnych wymagań zdrowotnych, jedynie ogólnego dobrego stanu zdrowia; wymagane są podstawowe badania lekarskie; wymagana jest sprawność komunikowania się na poziomie interpersonalnym oraz odporność na stres.

6. Regulamin Organizacyjny Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sękowej – Zarządzenie Nr 47/2017 Wójta Gminy Sękowa z dnia 2 maja 2017 r.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

Sękowa  07.12.2020 r.                                              Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sękowej

Anna Cieśla

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 – dalej „RODO” informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sękowej, Sękowa 252, 38-307 Sękowa, 0-18 351-80-10
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3.
  4. W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:
    a) 1 6 ust. 1 lit. C RODO w związku z art 221 § 1 oraz § 3-5 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeksu Pracy ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) oraz art. 6 i 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1282);
    b) 2. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    c) 3 6 ust. 1 lit. a RODO.
  5. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.
  6. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
  7. Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  8. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują państwu następujące prawa:

– prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

– prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

– prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

– prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się  z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

– w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

  1. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 1 § 1 oraz § 3-5 Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.
  2. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.