Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sękowe zatrudni Asystenta Osoby Niepełnosprawnej w Programie „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2019-2020”.
1. Wymagania niezbędne:
- osoby posiadające dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej;
- osoby z wykształceniem przynajmniej średnim posiadające, co najmniej roczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym ze znacznym lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności,
2. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność dobrej organizacji czasu pracy;.
- predyspozycje osobowościowe do pracy z osobami niepełnosprawnymi;
- komunikatywność, w tym znajomość alternatywnych sposobów porozumiewania się z osobami niepełnosprawnymi (np. język migowy).
- kurs pierwszej pomocy przedmedycznej.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Osoba zatrudniona na stanowisku Asystent Osoby Niepełnosprawnej w programie „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2019-2020.” będzie świadczyła usługę, mającą na celu pomoc pełnoletnim osobom niepełnosprawnym ze znacznym lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności w wykonywaniu codziennych czynności oraz w funkcjonowaniu w życiu społecznym, poprzez skorzystanie z usługi asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej, zwanego dalej „asystentem”. Usługi asystenta w szczególności mogą polegać na pomocy asystenta w:
- wyjściu, powrocie oraz/lub dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie, urzędy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/społeczne/ sportowe itp.);
- wyjściu, powrocie oraz/lub dojazdach na rehabilitację i zajęcia terapeutyczne;
- zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji;
- załatwieniu spraw urzędowych;
- nawiązaniu kontaktu/współpracy z różnego rodzaju organizacjami;
- korzystaniu z dóbr kultury (tj. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy itp.).
4. Warunki pracy i płacy:
- Umowa zlecenie lub umowa o pracę. Usługa realizowana w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2020 r (max. 30 godzin na jednego uczestnika Programu).
- Praca na terenie Gminy Sękowa (w mieszkaniu osoby niepełnosprawnej bądź w miejscach aktywności społecznej w zależności od potrzeb).
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
- kopie innych dokumentów poświadczających ewentualne doświadczenie zawodowe lub ukończone kursy, czy szkolenia,
- oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sękowej moich danych osobowych wskazanych w dokumentach rekrutacyjnych w celu włączenia do zbioru ofert osób ubiegających się o zatrudnienie w GOPS”.
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Powyższe dokumenty należy złożyć lub przesłać pocztą na adres: GOPS w Sękowej, 38-307 Sękowa 252 w terminie do 21 października 2019 roku. Koperta powinna zawierać adnotację „Asystent osoby niepełnosprawnej”. Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.